Conclusion of Kiwi mission...


Tak a je to tu.
Ubehlo to rýchlo, ako voda stekajúca záchodovou misou a presne tam to aj skončilo.  Bol to úžasný rok a ďalej sa mi to nechce rozoberať. Dúfam len, že sa mi doma podarí správne národne zapadnúť podľa najnovších noriem.

Well, posledné dni prebiehajú nadmierne dobre, ani som v to nedúfal. Hore je posledná fotka Františka ktorého sa mi podarilo v pohode predať a tým odpadla najväčšia starosť. Zostalo len poriešiť čo s poslednými dvomi týždňami.


Nechcelo sa mi kvasiť na jednom mieste a ani neviem kde by som mohol, tak som si prenajal popelnici no. 2. Pohodička, Franta to neni, ale zas to jazdí :) Najlepšia je na tom zahrádka ktorú som dodal sám. No a k tomu zelenému na aute zas dopomohlo hlavne, že Zuzka odvliekla na Slovensko velkú zelenú a červená mi pred týždňom praskla. Sice som ju hneď opravil ale priviedlo ma to na myšlienku zavolať do Bliss-Sticku  a urobiť si tam novú. Samozrejme takého borca si tam pamätali a tak som sa dostal tam kde som  bol. Zas mám na dopravenie domov dve lode.



Predposledný víkend. Aniwhenua, rieka tak WW0, díky aspoň za ten vodopád. Aj keď. Moc to nevyzerá ale tiekli tam možno aj 2 kubíky, ale skôr menej. Označenie pochcané schody fakt sedelo. Všetka voda sa tlačila do stredu kde to padalo cez dva stupne a človek by sa tam pekne rozsekal. Takže celé umenie bolo prepracovať sa v dosť silnom prúde čo najviac na pravo, čo by samo o sebe nebolo nič divné keby tam nebolo asi 20 cm vody, takže človek mal pádlo vo vode asi z 1/4. No sranda to bola, užili sme si kopec fajn držkopádov a som celkom rád že sa tam nikto nerozsekal.


 Velice šikovne riešené prenášanie. Keď nie človek, aspoň loď.



Terry stajluje pochcané schody číslo 2.


Jeff´s joy na Rangitaiki. O poznanie väčšia zábava, ale tiež zúfalo sucho. Keď som to šiel pred polrokom tak sme mali asi o 30-40 cm vyššiu vodu a to sme brečeli že by to checlo trošku viac. Nicméne, bol to parádny víkend aj so strašidelnou párty ako to už na vode býva. Nasralo, že to končilo dvomi vykradnutými autami, rozflakáné okná, fotáky, peňaženky, nohavičky fuč... Zas sa potvrdilo, čím hloupější sedlák, tím větší brambory, takže moje auto ostalo nedotkuné a jelikož som tam mal úplne všetko čo tu vlastním, tak docela klika...



 Z Bliss-Sticku som rovno utekal na vlnu Full James, kde sa v nedelu konali freestylové preteky. Vlna stála strašne za hovno, ale akcia to bola parádna.


Po dlhej dobe vyšlo počasie, v sobotu sme si aj super pojazdili, niečo nasázeli a odbehli do neďalekého kempu vyrobiť monstrózní DnB párty. Samozrejme to bol highlight pretekov, o tom nikto pri kvalite tamojšej vlny nepochyboval.



Nedelné závody sa niesli v duchu dvoch trikov ktoré sa tam víceméne dajú bez výplachu urobiť. Spin a lavý blunt. Nakoniec jednoznačne najlepšie jazdil a aj zaslúžene vyhral Andy O´Conell skôr známy ako Andy from Bliss-Stick. Ja som si po tom čo som jazdil v sobotu skôr spravil hanbu, ale na to už som v podstate zvyknutý. Potešilo aspoň pár McNasty čo som tam zázrakom vystrúhal, škoda len že to bolo tak 2 hoďky po pretekoch. No nič, bola to paráda, super pojazdeníčko s priateľmi a taktiež moja rozlúčka s týmto úžasným súostrovím, ktorá bola najmä v sobotu opravdu mohutná...

Zostáva len vysušiť veci a v sobotu odletieť.

Teším sa na vás.

3 komentářů:

Charlie+Vendulka řekl(a)...

Tak see ya soon doma. Zamačkavám slzu nad NZ:-)

Unknown řekl(a)...

ta velka sa uz na tie dve male tesi, uz sa nevie dockat:):) tak pekne prilette domov:)

snorchel řekl(a)...

joo, spravime party po nasom :-D coskoro bro

Okomentovat